Busslördagar

På lördagsmornar brukar bussen till Gteborg vara full, för då åker alla små tjejer dit för att shoppa. Hatar fulla bussar... Speciellt när man har mycket packning. När jag sitter där längst ut, med två fulla väskor som tar upp min + halva sätet brevid, så kan jag inte med att ta upp min mp3 och spela högmusik också. Vill inte störa personen brevid mer än vad jag redan gör med mina väskor i ansiktet på den :P

Haha! Som den gången jag hamnade bredvid min gamla engelsk-lärare. Hon pratade på länge, tillslut när bussen började åka tittade hon kritiskt på mig.... " Alina, ditt bälte är här!" Säger hon och drar fram det åt mig, för att se till att jag spänner fast det. Då var jag själv en av de där småtjejerna och skämdes över att ha bälte på buss, och trodde alla i min ålder runt om skulle skratta åt mig, men jag satte på mig det där bältet, var lika bra. Denna engelskläraren var min absolut hatlärare, och hon var egentligen inte snäll någonstans :P

Det var ju ointressant men det fick tiden att gå lite. Ska börja klä på mig och lägga ner datorn nu. Måste handla toapapper, smör, vin (första besöket på systemet helt ensam!) och typ jordgubbar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0