Fantastisk vecka

Denna vecka ha varit så händelserik och det är tråkigt att den är över och att jag måste tillbaka till Göteborg, skolan och att läsa till tentan som är om bara några få veckor.

London var superkul och mysigt! Vi var ute från typ 8 på morgonen till 8 på kvällen varje dag och det värkte i benen när vi skulle sova varje kväll :P Det var så underbart att äntligen få umgås med Amanda igen, hon är så sjukt saknad.

Det fick mig att sakna vårat gäng igårkväll när vi skulle ut i Skara, till Stadt. Först drog jag med Lisen och förfestade med hennes gäng. Det fick mig att börja saknaden. För även om det gänget är jättetrevligt så är det inte alls något som vårat gäng. Vårat gäng är bäst, och det finns INGET gäng som är så seriöst, roligt, ärligt, vänskapligt och underbart som vårat.
Sen när vi kom till Stadt så fanns ju alla ansikten man inte har sett på ett tag. Sandra och Jenny träffade jag självklart. Elvira och många många fler.
När jag skulle gå hem mötte jag Linn utanför och fick en sån där riktig OP-kram och vi sa att vi både saknade Frida.
Det fick mig att gråta resten av vägen hem, för Frida och Amanda har varit borta allt för länge nu tycker jag :P
Men jag kom hem till mamma och vi käkade lite nattmat tillsammans och somnade skönt.

Idag har varit en slapp dag, har haft på mig nattlinnet hela dagen. Vaknade kl. 10. Åt frukost med mamma och pappa, och somnade igen i soffan. När jag vaknade kollade jag först på LejonKungen och sen Pearl Harbour och jag kommer Aldrig tycka om det slutet! :P

Jaja ska sova nu. Imorgon åker jag till Göteborg som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0