God morgon

Det var ganska lätt att gå upp denna morgonen för jag har inte sovit alls mycket. Först var jag inte trött så jag låg vaken till typ 3. Sen när jag äntligen hade somnade så vaknade jag var tionde minut för att inte kunna somna om igen.  Hatar sådana nätter. Kan man göra något åt det?

Idag är det skitdåligt väder här i Göteborg. Eller "skitdåligt" är väl att ta i, men det är grått och det blåser, och det ser ut att kunna börja regna när som helst. Därför fick det bli jeans för min del idag, och jag hatar jeans. Jag är verkligen inte byx-tjej, och då jag ändå har byxor, så blir det baggy.

Men nu måste jag gå och ta på mig ytterkläderna.

Herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0