Götebörg

Yes, sov som sagt hos Alex inatt och har bestämt mig för att stanna en natt till. Det är lugnt här, även om Pootschi är ett barn som både är på bra och dåligt humör ;) Och deras "gästsäng" är världens skönaste!

Läsandet går på. Kan INGEN fråga helt utantill men förhoppningsvis så har det satt sig i huvudet tills ikväll.

Imorgon får jag dra på stan och kolla efter en massa presenter, vänner som fyller år till som tätt, kusinbarn som konfirmerar sig och så den bästa barndomskompisen som tar studenten.
Ska nog skicka upp ett kort till en annan barndomskompis som tar studenten, för att visa att jag faktiskt bryr mig :)

På torsdag ska vi iväg och kolla på OctoPuellae när dom sjunger vid krönikebrunnen, och sen blir det stadt med favoritgänget. (Ja, minus Amanda och Frida såklart, men det hoppas jag att ni förstod att dom hör till den gruppen ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0