haha det gjorde min dag!

Vi satt alla runt bordet och hade precis ätit klart då mamma jag och Orela började vika olika saker av servetter och papper. Jag gjorde en näckros och pappa visade hur han formade sina fina servetter. Sen vek jag och mamma varsina plan och bestämde oss för att se vilken av modellerna som var bäst. Så vi tog med oss planen ooch började slänga dem på gatan framför huset, och mamma vann 2 av 3 gånger. Sista gången sa hon : NU ska den flyga ännu längre! och vek upp vingarna lite till. Planet flög 10 cm frammåt och ändrade riktning och hamnade 2 m bakom oss. Åh helvete vad vi skrattade! Det va verkligen så otroligt kul när mamma var så säker på sitt plan och att det skulle bli ännu bättre och så flög det bakåt istället. Ja ojojoj

Nu ska jag ta med datorn ner från vinden och lägga mig i soffan i tv rummet isället. Här uppe kommer jag bara få för mig att jag ser massa spöket eller kanske Putin som en annan person en gång påstod att han sett ;P hehehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0