Helgen

Jag kom hem i torsdags och d åblev det spontan utgång med Lisen och Orela för att fira både mig och Orela som fyllde år 2 april respektive 3 april. Det var askul! :) Spontanutgångar borde man köra på fler gånger.

Dagen efter kollade jag och Lisen på film, Juno. Den var bra. Sen pratade vi huur mycket och länge som helst, mest om minnen, och gud vad vi skrattade! vad jag har skämt ut mig många gånger :P

Igår satt jag ute i solen i 3 timmar och läste i min bok! (3 timmar, förmodligen rekord, sedan Turkiet 2004, då jag läste ut 2 böcker på 2 dagar, jag är ingen bokmal :P) Det var så sjukt skönt väder och vår altan ligger bra till så vi får sol och ingen blåst! Älskar det!

Idag kommer släkten hit och firar mig och Orela. Jag känner mig redan trött och sliten och kl. är bara 2 och gästerna har inte kommit än (dom kommer kl. 3) Efter kalaset åker jag med Peter hem till Göteborg, men kommer tillbaka till Skara redan imorgon, eftersom att jag och Sandra åker till Amanda och London på tisdag :)

Puss

ps. Hoppas på att Orela skickar lite bilder från i torsdags någon dag. Jag ser ut som en dvärg bredvid Lisen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0