i väntan på mina vänner.

Fan nu går tiden långsamt.
Men idag var första gången jag gick på systemet! JÄ! Grattis, tack så mycket!
Kände direkt hur alla blickar från gubbar och gummor, vakter och kassapersoner lyftes och riktades mot mig när jag kom in, tankarna i deras huven skrek: jahaja, är hon verkligen tillräckligt gammal för att gå hit, eller ska hon kanske möta upp sina föräldrar här?
Men nehe gamla människor, jag ska faktiskt köpa viiiin! skrek jag inte ut samtidigt som jag dansade rumba i gångarna, men det skulle nog sett roligt ut :P hihihi


Iallafall. Sen så köpte jag med mig melon, mango och fysalis (stavning? i dono) och väntar nu ivrigt på att Alexandra, Orela, Elvira, Jenny, Sandra och Lisen ska komma!!

Men jag sitter också och skriver med Frida! Oj vad jag saknar henne. Kan bara tänka mig hur vi kommer bråka om vem som ska få sitta bredvid henne och krama henne mest sen när hon kommit hem :)

Nej får väl ta och göra någon vettigt nu,.....



Kommentarer
Postat av: lasseludde

vad är det du har i din hand kära alina?

2009-04-18 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0