Jag vill inte...!

Jag vill inte läsa, jag vill inte göra tenta, jag vill inte skriva en uppsats, jag vill inte göra oponeringar.... men så vill jag ju det så tiden kan gå och det kan bli sommarlov! Jag är så less på allt nu. Trött och sleten känner jag mig, och det känns som att jag inte gör annat är sitter i min lägenhet och mögla framför min böcker, ändå kan jag inget till tentan!

Gårdagen var kul! Vi var ca 20 tjejer hemma hos mig och vilken ljudnivå det blev. En sekund satt jag och såg allt i slowmotion typ och det var så stojjigt! :P Men roligt. Innan så grillade jag Jenny och Sandra och det var mysigt och gott.

Olins var också kul! Eller kanske iallafall. Det var roligt att träffa allt folk som man inte träffar eller ser så ofta längre. Men vid halv 2 så drog jag hem. Trött i benen av allt dansade, ont i fötterna av alla skoskav vilket nu är ca 4st per fot.

Detta fick bli ett litet klaginlägg, men även med positivt i mitten ;)

För nu vill jag ha sommar så man inte känner någon ångest eller trötthet, utan bara lycka och lugn.
Det är skönt att tänka att jag inte har jobb då, för då slipper jag tidiga mornar och att sitta på ett kontor på sommarens fina varma dagar. Dock kommer alla andra jobba så jag funderar på att hänga mycket med min syster och Vincent tror jag, om dom vill vara med mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0