Kalastrött :P

Ja kalaset var jättekul! Jag älskar min släkt så jag är lycklig varje gång vi samlas. Denna gången för att fira mig och Orela. Jag fick allt jag önskade mig så jag är så lycklig som det går! En massa pengar som jag ska ha med till England på torsdag och köpa mig en vårjacka för. Ett jättefint nattlinne+trosa, en morgonrock, muddrick (Väldigt behövligt faktiskt!) champagne, 2 klänningar jag verkligen ville ha, blommor, ljus och fina fjärilsservetter, påskte (med små kaniner i :D ) och sen kommer jag inte ihåg mer. Lycklig är jag iallafall. Lycklig, mest för att jag har min högljuda fantastiska släkt.

Tyvärr förlorade Hv71 så Håkis var lite nere. :P

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0