Lördagen 18/4

Ja så kom alla tillslut :) Alla gjorde sig iordning här i min lilla etta, och Lisen och Orela kom tillslut, efter att Lisen hade tagit tåget till stockholm först, vilket är helt fel håll, men sedan lyckats byta :P

Vi åt på La Gondola. Jättegod pasta och lasagne. Mätta, trötta och varma så åkte vi tillbaka till mig och började dricka, men alla var småtrötta, men vi drog in till stan iallafall. Efter att inte fått komma in på två stället så tog vi taxin hem. Det kändes mysigare. Så vi låg och pratade länge om allt och sen somnade vi snabbt vid 2-3 kanske.
Lisen och Orela sov hos Alex och Peter men dom kom hit idag och umgicks lite med oss innan alla tog bussen in till stan för att åka hem.

Jag fick jättefina presenter! Det hade jag inte förväntat mig! Av Alex fick jag hemmagjord müsli, av Jenny och Sandra fick jag två jättefina skålar, formade som fjärilar, och av Lisen och Elvira fick jag en kruka med massa coola badgrejer, smycken, smink, och hudkrämer. Kalas! :)
Jag lägger ut bilder nästa gång jag är i Skara. Får se  när det blir.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0