Mitt egna fel

Om jag får Underkänt på denna tentan är det mitt egna fel. Har inte varit motiverad alls till att läsa, och har inte gjort det alls mycket, känns det som. Känns som att jag läst 3 gånger så lite än vad jag brukar och jag är inte ens säker på om jag läst på rätt, jag förstår liksom inte vad det är jag har läst eller om det är rätt svar till frågorna.

Ska in till stan som sagt efter tentan. Köpa presenter.
Sen åker Jag Alex Peter och Vincent hem till Skara. Imorgon sjunger OctoPuellae och jag ser fram emot att träffa tjejerna, och även Cissiprissi, som jag vet kommer. Frida och Josephine kommer ju iallafall inte. Johanna tror jag inte kommer.

Sen drar vi ut och festar. Vet inte vad jag ska ha på mig. hmhmhmhm


hm. vart har jag den klänningen? Den vill jag ha imorgonkväll!

Kommentarer
Postat av: PRESENTKORT?

SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660















2009-04-29 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0