Morgondagen

Imorgon blir förhoppningsvis en bra dag :) Vi har först en lektion mellan 10 och 12, sen ska jag iväg möta upp Pappa och gå på stan med honom. Han fick ett presentkort av mig på en skoaffär så det hade han tänkt att använda nu :) Han jobbar även natten mellan torsdag och fredag så han åker tillbaka till Trollhättan efter det. Sen ska jag hem till Alex och Peter tills jag ska med bussen hem till Skara. Så förhoppningsvis träffar jag alla i min familj på min födelsedag.
 
Idag har det varit helt underbart väder! Sommar nästan, om det inte hade blåst lite kyligt.
Men det gjorde inget, första gången jag gick utan min vinterjacka, och tog även en lång mysig promenad.

Måste beställa klipptid! Har inte bestämt mig om jag ska färga håret också eller om jag ska vänta med det till lite längre fram, i sommar. Men klippa mig måste jag iallafall. Får kolla det i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0