Nyklippt

Gud vad skönt mitt hår känns! Mjukt och inget av det megaslitna finns kvar. Bea är min favorit! Kommer nog aldrig gå någon annanstans än till klippbaren här i Skara. Även om hon inte klippte alls mycket så känns det som att jag har jättekort hår nu, men det har jag inte :) Typ samma längd vilket är skitbra. Jag sparar ju till megalång till sommaren.

Vad jag längtar till Sommaren. Då hela gänget är samlat. Längtar längtar...
I lördags när vi va ute så saknade jag alla mer än vanligt. Det finns så många trevliga gäng överallt, men helt seriöst, så har jag aldrig träffat något som är som vårat. Alla i mitt gäng är så välkomnande och varma, mot Alla! Därför saknar jag dom.

Jag åker inte hem fören imorgon, tar bussen 9.50. Hade jag åkt ikväll hade jag sovit länge, inte orkat gå ut och handla osv osv. Nu kommer jag vara på stan vid 12 och kan åka förbi systemet och affären och vara pigg och redo för kvällen :)
Hoppas det blir en kul kväll och att mina vänner uppskattar att jag försökt få ihop oss alla över middag och utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0