Skara-dag

Så var denna visstelse hemma i Skara över och vi ska tillbaka till Göteborg. Som sagt ,så får jag sån pluggenergi när jag varit hemma hos min mamma och pappa, så nu ska jag läsa en massa! Hoppas jag känner mig förberedd inför tentan redan på lördag, isåfall tänkte jag åka hem, åka på picknick med Lisen vid Läcköslott och sen dra ut till Olins där Maskinen spelar med ett tjejgäng :) Men vi får se!

Jag och Alex sov uppe på vinden. Och denna gången spökade det nog inte ;) Sov bra, för jag fick ta tältsängen, och min rygg tycker bättre om hårda madrasser eftersom att den är så sne.

I veckan har vi även släktingar från Uzbekistan här, min mammas kusin, hennes man och deras ena son, så det var trevligt att få komma hem och träffa dom lite :)

Nu ska jag bara lägga ut lite bilder från Helgen och sen åker vi! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0