tänker tänker tänker

Blev så jävla sugen på salad från cafét uppe på Arkaden. Om min syster läser på sin facebook snart så kan vi bestämma en shoppingdag snart och då ska jag bestämma att vi ska äta där.
Jag ska inte shoppa åt mig själv, Alexandra ska shoppa inför derar Spanienresa i maj. MEN! Jag ska iväg och kolla efter någon fin studentpresent till Lisen. Jag ska även försöka hitta födelsedagspresent till henne, men vet nog redan vad jag ska köpa, till både festligheterna :P Jag måste erkänna att jag har bra fantasi när det gäller presenter och liknande, Lisen känner jag, så jag vet vad hon skulle tycka om och inte. Fasen bara att jag har så dåligt med pengar. Fast Lisen tar ju bara studenten en gång så :)


Åh , och nu ser jag inte fram emot en sak som jag såg fram emot såååå mycket (nej inte Turkiet) Det blev bara så fel, enligt mig själv, och hela situationen kändes så konstig. Jag tyckte inte om det alls. Och nu vet jag att det inte kommer gå att ändra, finns såna viljor som går före mina med 100000 %

Så. Nu har jag fått klaga av mig lite. Det fick jag hos Elvira också. Vi pratade även om Turkiet föresten, hur vi skulle klara 2 veckor ihop, för jag ska erkänna att jag är en person som tröttnar på en och samma person om vi häng ihop en längre tid, och kan bli rätt otrevlig då. Fråga Lisen, när vi var små umgicks vi typ varje dag, och efter 1 månad kunde jag säga rätt ut ; men åååh! Ska inte du gå hem nu? Du kom liksom hit för typ 10 timmar sedan och jag börjar bli trött!
Men jag och Elvira kom på massa lösningar så :) Det blir nog jättebra!

Långt och tråkigt inlägg. Sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0