Vill ni veta en sak...

Mina syskon är det bästa som finns. Dom (för det mesta) skjutsar mig när jag behöver komma någonstans, hjälper mig med skolarbeten och läxor, lyssnar på mig när jag har problem (även om det är svårt att få Erik att intressera sig ;P, men jag vet att jag har honom där vid min sida iallafall) dom kramas när man är ledsen och en jävla massa mer.

Idag saknar jag att bo hos Peter och Alex, även om jag mest bara kände mig ivägen, men då var jag inte själv på kvällarna iallafall. Alex kokade te och det var bara allmänt trevligt.
Nu vill jag ha sommar så jag kan flytta hem till Skara och mamma och pappa igen och inte behöva oroa mig för att klara tentor, eller vara nervös för att jag lyckas med redovisningar ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0