aaa!

Jag stör mig på allt just nu! Seriöst. Jag är nog inte inne i en bra period. Tror det kan bero på att när klockan börjar närma sig 00.00 så blir jag jätteuttråkad. Förra sommaren, även om jag t.o.m jobbade då, så var jag ute och busa hela nätterna, till typ 4-5. Nu jobbar alla andra, och dumma tider också, så alla ska gåoch lägga sig tidigt för att orka gå upp runt 5 eller 6. Så jag fick ingen sommar med sena nätter detta året, och det är inte jag van vid P: Så istället för att springa runt i stan om natten, dra till badhuset för ett dopp, eller sno en kundvagn och åka runt i, så ligger jag här med min dator och tänker på precis allt och alla. Ja, och då blir det för det mesta på allt dåligt och alla som jag inte tänker något bra om. :P (inte tycker illa om, utan bara blir frustrerad om jag tänker på dom alltså. )

Så nu ligger jag här i min säng, lyssnar på sorglig musik och känner mig som världens ensamaste och sorgligaste människor, kl. 00.05. Det är dom där sömnlösa nätterna jag inte tycker om. Därför har jag ställt klockan på 9, så jag an ta och vakna och ställa om dygnet igen (eller hur man nu säger. )

Och så vill jag se "Sommar med Göran". Men jag får väl vänta tills efter Turkiet, när den har kommit ut på dvd.
Åååååh när jag kommer hem måste jag börja pendla! huuu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0