BigBrother

Nu är jag hemma från en mysig förfest som var hos Frida, då vi var Jag, Frida, Elvira, Lossi och Edwin. Det var kanonmys med kanonmänniskor :) Dock var jag inte sugen på att gå ut på måndax, har tröttnat på det nu, och vill tagga inför Lördag så mycket som möjligt. Så jag är hemma nu och kollar på gamla BigBrother avsnitt som går på tv400. Kanon! Jag saknar det! Kommer det igen så ska jag vara med ;D

Nu vill jag ha helg! Komma bort ifrån knäppa människor här och träffa nytt mogen folk i Kalmar. God mat, god dricka, lekar, prat, skatt och nattbad ;)

Men vad fan ska jag köpa till Peter i present?


Och denna lille killen har åkt hem också så det blir en lugn kväll och natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0