Det var en knepig känsla. Jag blev rädd.

Jag gick seriöst runt i pappas fula bruna pissetöffler till stan, utan jacka, och letade efter min systers man. Det hela slutade med att jag var så trött så jag började gråta. Och jag visste att Lisen var bra, men inte att hon var bäst. Hon sa alla rätt ord som gjorde att jag lugnade mig, och hon kramade om mig ända tills jag somnade. Haha fan att jag missade när hon hade ramlat omkull hemma hos mig när hon skulle gå bara :P

Men kvällen var kalas rolig ute hos Mia och Håkan. Bål och tipspromenad som pappa rave Roland vann, och sen massa skratt och bus ute på logen. Håkan stod för luftgitarren och dansen. Vi andra stod för drickandet. Peter slog i huvudet och fick världens fulaste sår som jag fick sminka över innan vi åkte. Jag och Lisen i bagaget, hittade två trumpinnar och det slutade med att vi sjöng så högt vi kunde och slog med pinnarna i taket (det gör ont, kärleken är evig, en rosa helikopter, dont stop me now osv) På Olins fick vi massa shots av Peter och dansade tills benen vek sig. Det slutade typ med att jag fick ta tag i min syssling (som för första gången var med om en riktig fylla) och säga till honom att vi skulle gå hem (jag var orolig för alla denna kväll)
Skit kul var det, och längtar till helgen i Kalmar, med sombreros, tequila, tacos, dans, bad och massa mer ;)

Men först ska jag vara ensam hemma en massa (blä :/ ) och sen ska vi flytta från lägenheten.

God natt


Ps. nu väntar vi på att Mia och Håkan ska resa bort. Hon sa åt mig, när jag satt i bagaget, att om de någon gång skulle resa bort och jag ville ha fest så skulle jag självklart vara ute hos dem. Det är en bit från stan och grannhusen är ganska långt ifrån, så vi skulle inte störa någon och vi skulle få plats med massa folk! Hurraaaaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0