Fantastiskt spontankväll!

Hela dagen har jag varit runt i huset och letat efter min kamerasladd och ville nästan börja gråta vid 5, när jag fortfarande inte hade hittat den. Men då ringde Lisen och kollade om jag ville kolla film med henne och jag tackade snabbt ja! Lisen var dock inte sugen på film utan hade massor att prata om så vi tog en promenad. På denna korta promenad hamnade vi utanför Amanda Carlshamres hus, och hon kom samtidigt med bilen så vi stannade och pratade ett tag. Blev inbjudna för te (och macka som de andra åt) och vi fick se en massa roliga sommarbilder :)
Sen drog vi till McDonalds, käkade, och sen åkte vi runt i Skara och hade på ashög musik, S Club  (barndomsminnen!) och dansade som galningar. Sjukt kul!
Kvällen slutade med grävning som inte lyckades ;P Men kul var det. Vi ska även ses imorgon en stund :P

Ja alltså, det var verkligen superkul att vi tre var med varandra igen, som på den gamla goda tiden. Kändes som att vi var 10 år igen. Undrbar känsla!

Imorgon blir det nog även häng med gänget.

Nu ska vi sova.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0