Kalmar mexicohelg

Det ska bli så jävla skönt att åka iväg på fredag. Tre veckor! mmmuma.
Måste dock säga att lördagens 30års fest med mexicotema var den bästa fest jag varit med om.
Det började med svinstarka "välkomstdrinkar" och skämtraggning ;) fortsatte med tacos och massa prat.
Så sjukt roligt, för killen som satt bredvid mig började äta från min tallrik, och jag blev skitchockad. Sen kom jag på att alla hade fått uppdrag som de skulle göra under kvällen, och ett var att äta från grannens tallrik då... hahaha!  Han sa det själv när jag kommit på det: haha ja du såg riktigt chockad ut!

Iallafall. Vi var för det mesta ute, vi badade även i havet, skitgött! Och lekte lekar inne i bastun, vilket spårade ut när en helt naken Peter kom in. Blä och urs säger jag :P

Till sist hamnade alla inne och dansade till spansk/mexicansk musik. Jättekul var det! Vi vaknade runt 12... somnade om till 15, åkte till Peter och Alex (vi sov hos Gustav) gick och badade (bara Peter som vågade bada tillslut) och sen runt halv 7 åkte vi hem. Vi var hemma runt halv 12, och ja. Jag gick och la mig på en gång, somnade direkt.

Bästa skara gänget iallafall, Jag Aron Amelie och Orela.

Bilder kommer på facebook direkt när jag har hittat min kamerasladd, Orela har skickat sina bilder och Alex har skickat sina. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0