Lily Allen - fuck you

Den låten är så bra! Och går på tv nu :)
Nu har jag iallafall lagt ut bilder på facebook, från Kalmarfesten. Det är för det mesta mina bilder, men även lite bilder från Orelas kamera. Inte så många dock, eftersom att hon har lagt ut dom flesta själv :)
När Alex har skickat mer bilder från både Kalmar och Skara så är den mappen fullbordad!

Idag går jag runt och hittar småsaker som ska med i resväskan. Jag går verkligen runt som en zombie och väntar på att fredag ska komma! Kan knappt sova om nätterna :P

Jag måste tvätta mina fötter också! Dom är fortfarande skitiga efter i lördags :S


Om man kollar på minen så kanske man kan tro att Hasse vann, men så var det inte ;P


Här inne satt vi och lekte lekar, tills Peter kom och förstörde allt med sin nakenhet


Jag funderar fortfarande på när jag började dricka öl? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0