Rastlös och längtar

Ja, som vanligt när man vill att tiden ska gå fort så går det jäääättelångsamt!
Idag har jag och pappa åkt runt och letat presenter till Peter, och hittade nog hyffsat bra grejs, inte ett hopp från ett plan direkt som han fick av Alex, men det får räcka från oss fattiga Skarabor ;)

Sen hittade mamma skaras förmodligen största spindel i vår trädgård! Hon sa : Alina! Du måste komma och kolla! Och jag frågade vad det var. Hon svarade med: jag vet inte ens själv vad det är (eftersom att hon vet att jag absolut hatar spindlar) och alltså, det var lika stor som pingisboll typ, om inte lite större. Skitvidrigt!

Ja, iallafall, vår lilla vita bil åker kl.11 från Skara, så vi är nog framme runt halv 4 kanske. Bra det, för jag tänker inte göra mig iordning 7 timmar innan festen och sitta och svettas och sova i en bil med sminket :P
Ser fram emot det. Lite för mycket kanske. Tänk om det inte alls blir så kul som jag har tänkt mig? :/
Isåfall får Team Skara (Jag Aron Amelie och Orela) fixa det, fan, Peter bjuder ju på typ 100 liter sprit så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0