Ska jag vara ärlig?

Jag har inte glömt bort Turkietresan, men jag har totalt glömt bort hur Snart det är vi åker! Om 9 dagar åker min familj och hämtar Elvira i Lidköping, vi knör in alla väskor i bilen, och åker till Landvetter. Ja, om 10 dagar ligger jag och Elvira på stranden i Gümbet och solar. Vilken underbar känsla. Jag börjar få resfeber redan nu :P Jag som är så flygrädd!

Jag har totalt glömt bort hur snart det pga att det har varit så mycket annat jag har sett fram emot. Härnäst är att jag ska flytta från Göteborg imorgon. Och på lördag är det fest i Kalmar!

ps. Ska jag vara helt ärlig? Min väska är redan knökafull! Och då har jag inte lagt i skor, underkläder, handduk, smink och andra hygientillbehör. Jag måste nog packa om sen ;P Men jag kände att det var bra att lägga i allt som jag vill ha med mig, så jag inte använder det eller tappar bort det innan resan. Vi har redan så mycket tvätt så jag vågar inte riskera att glömma något viktigt här hemma i Skara när vi åker. Jag ska ju faktiskt vara borta i 3 veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0