December

Jag gillart! Idag var det svinkallt ute och frost. Det gav lite mer julkänsla än regn.
Imorgon åker jag till Göteborg igen för att skriva på c-uppsatsen. Känner mig "glad" för att jag åkte hem tidigt från den mysiga julbakskvällen med tjejerna igår, för att skriva på uppsatsen, för idag har jag inte haft någon tid till det. Annars hade det ju självklart varit mys att stanna. Även "tur" att jag inte åkte med Sandra och Jenny till Frida idag, för idag var det bara jag som kunde sitta barnvakt till Vincent. Heja, Vi har kollat på lejonkungen. Och teletubbis och Bummibjörn 200 gånger. Nu är mamma hemma, tack gode gud!

Helgen var för övrigt skitkul! Det blev en lugn hemma kväll hos Alex och Peter på fredagen (med Elvira såklart) och vi kollade på idol och käkade mumsig kycklingkebab.
På lördagen åkte vi till stan och shoppade lite. Jag blev klar med halva min julklappslista (inte till mig självklart, utan till de andra) och Elvira hittade ett jättesnyggt linne.
Sen åkte vi tillbaka, vilade, och sen när vi var iordninggjorda åkte vi till Ann. Jättemysig lägenhet och myskatt hade dom. Käka tacos, tjötade, skrattade, sjöng. Sen åkte vi in till stan och gick in på Excet. Kanonkul! Jättebra musik och vi dansade verkligen heeeela natten.
Tur hade vi också med spårvagnarna, som gick precis då vi kom till hållplatserna.

Nu ska jag duscha, och sen ska jag sätta mig och läsa igenom det vi skrivit hitills på uppsatsen, för att kolla om det är några fel.

Puss


Jag fick en bebispuss av Vincent.

Amelie Jag Elvira Ann och Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0