Detta skrevjag igår :P

Jag känner vilket åkande det blir. Mellan Skara och Göteborg alltså. Ibland tycker jag det är jättemys, åka i en varm buss(/tåg) med lugn mp3 musik men ibland är det skitjobbigt, försöka sova med huvudet mot den iskalla rutan. Så var det idag. Gud vad trött jag var imorse.

Var hos Erik och Orela igårkväll med dom och Kristohohohoffer och Pehehehetter och drack och tjöta. Fick lyssna på massa roliga historier som de varit med om på deras turné i England. :) Jag vill åka med nästa gång! :)
Min snälla pappirull hämtade mig vid 1 tiden, och för att han är seriöst världens snällaste pappa så köpte jag en dyr julklapp till honom idag :) "Tråkig", men kanonsnygg ;P ehehe

Joanna följde med mig på stan efter att vi suttit med uppsatsen. Varför blir det alltid så att man lär känna personer när det är kort tid kvar innan allt är slut? Jag och Joanna kommer jättebra överrens och idag hade vi skitkul med Helene, som är med i vår grupp denna gång. Det är sista veckorna nu innan hela kursen är klar och jag och Helene ska inte läsa vidare. Vi satt iallafall och asgarva jättemycket, så det blev inte så mycket gjort även om vi satt i 3 timmar :P

Gud, jag bara slöskriver men jag tycker om att skriva. :)

Tandläkaren imorgon. Jag har velat gå dit sedan i somras, för i Turkiet så ilade det i mina tänder så hemskt ont, så jag blev orolig. Men nu när jag fått tid så vill jag inte gå längre! HATAR tandläkaren, och sjukhus överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0