Dumma spotifyreklam

Sovit dåligt denna natt också. Vet inte varför jag har så svårt för att somna om nätterna. Om det är att jag vaknar så sent? Förmodligen.
Imorse vaknade jag med ont i ögat. Så typiskt. Dagen innan julafton. Imorgon kommer jag säkert ha en varig vagel stor som en tennisboll i ögat. Nu syns inget iallafall. Mamma gav mig rysk "medicin" som vanligt. Igh, hatar ögon när det gäller sjukdomar och peta och grejer :P Och att droppa i saker i ögonen... ne fy. Då är jag som Rachel i Vänner.

Idag kommer Erik och Orela förbi och det blir till att förbereda julmaten till imorgon. 15 pers blir vi. Det vanliga gamla goa gänget från släkten. Utan farmor, vilket alltid känns konstigt. Och utan Alex Peter och Vincent. Inte kuuyyl!

När inte Alex och Peter är med så är jag nr. 4 som öppnar julklappar ;) hehehe traditionen är, som säkert många andra också har, att man öppnar i åldersordning. Axel föddes någon minut efter Linnea (skrev fel förut :P) så han börjar. Och Albin fyller år i november, jag i April så jag är äldre, även om jag ser ut att vara lika gammal som tvillingarna ;) Mormor är bra på att påpeka att om hon inte kände mig skulle hon tro att jag var 16. Absolut inte mer! Haha. Det kommer jag nog kunna leva på sen när jag är 40 och fortfarande ser ut som 16 ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

axel föddes några minuter efter linnéa*

albin kanske inte är med när vi öppnar paketen så då kanske du blir nr.3 som öppnar ;)

2009-12-23 @ 13:56:23
URL: http://lingonskogen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0