Gillar inte skillnad mellan tid och tid

Haha, jag tycker det ska bli skönt att åka till Göteborg på tisdag och stanna där några nätter. Annars blir det ju bara fram och tillbaka, fram och tillbaka. Eftersom att jag ska till skolan på tisdag och Alex bad mig sitta barnvakt på torsdag så sa jag; "På ett vilkor! Om jag får stanna hos er från tisdag till torsdag för jag orkar verkligen inte åka fram och tillbaka :P" Ja, och så får det bli.
Gällande min rubrik så tycker jag en sak är otroligt störande. Vi brukar oftast ses kl. 11 i Göteborg. Även med vår handledare, och då bör man ju vara där exakta tiden. Jo, jag kan både åka buss och tåg, eller bara buss. Jag personligen tycker absolut bäst om att slippa byta, men får alltid skippa det. Bussen från Skara till Falköping går 09.05. Då är tåget framme 11.50 i Göteborg. Kanon. Direktbussen går 09.15 vilket gör att jag kommer fram kl. 12.05 i Göteborg och det går ju inte.. blllööööööhööö :P Det betyder alltså att jag missar 10min sömn. hahahahaha! Verkligen... ilandsproblem. ;O)

och nu är jag inte det minsta trött.


Jul! Ge mig ge mig ge mig! Coola ungdomsgänget utan Albin som ligger och håller om Annie på denna bild (till vänster) och Vincent som är hos Annelie (till höger :P)sen har vi alla skitungar också, men dom är inte ungdomar än.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vill också ha jul!!! NuNuNuNuNu!!!! :D

2009-12-15 @ 21:36:40
URL: http://lingonskogen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0