Gladis

Jag kan säga det att prata med en polsk tandläkare som har sånt där skydd för munnen inte var lätt.
Fick säga Va? Ursäkta? efter varje fråga han frågade :P Men inga hål är ju halleluja för mig! Var riktigt orolig men dom sa att det såg bra ut och att jag skulle fortsätta så nu när jag närmar mig betalningsgränsen :P

Nu sitter jag och skriver klart rimmen till julklapparna. Har bara kvar lite på Alex och sen så köps inte Erik och Orelas julklapp fören nästa vecka. Samma med Mia, tänkte köpa 2 lite dyrare nagellack till henne så det får jag ta och kolla på tisdag när jag är i Göteborg igen.
Annars är jag klar! Nu är det snön som fattas. Ska det vara så här jävla kallt så ska det vara snö också! :D
Annars blir det ju inge pulkaåkning på nyår, igen! :O

Ska ta ett bad nu hade jag tänkt mig. Tjinix!

just det. PS! ;) Jag ska vara utklädd till teletubbistomte nästa år för vincent skull. Visst är jag snäll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0