Helg-längtan

Måste erkänna att jag sitter här och är festsugen. Supermycket! Samtidigt börjar jag sakna många av mina närmaste vänner som jag inte har träffat på länge. T.ex. Lisen min fis som inte kommer hem fören i april-maj. Och jag vet inte hur engagerad jag känner mig för att åka upp dit och hälsa på. Vill självklart! Men hon jobbar ju, och om dagarna skulle jag absolut inte åka skidor liksom. Inte min grej :P Har testat och tycker inte det är kul. Bara högt.
Vill ut! Känns som att det inte blir fören 25 december. Åh, hoppas jag och Josephine går tillsammans då. Hon är också en av mina saknade vänner. Har inte sett henne på ett år, sen hon flytta till England.

Imöra blir det Göteborg iallafall.

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0