igh its cold

Ja, jag skulle ut och gå tänkte jag, men ångrade mig när mina öron frös till is (har inte många kroppsdelar kvar nu som inte blivit till is :P) så jag gick till systemet för att värma mig.... närå, köpte lite cider till den 25dec. Bra att jag skrev det, har lite ångest över vad jag ska ha på mig på jul och dagen efter. Vi egentligen ta mina mjukis med långkalsonger under och en tjocktröja men det är ju inte så förbannat snyggt. Så det ska jag ta och välja ut när jag skrivit klart.

jag ligger och tänker på Turkiet.... hehe värmen liksom... men även nyår. Jag börjar fundera på hur vi ska få plats och äta i Kristoffers lägenhet. Vart ska vi få tag på ett extra bord och stolar ifrån? Vi ska ju ha allt vårat själva på nyår, eftersom att släkten är hos oss då. hmmmm. Bra att Amanda ska ringa sen. We have to plaaanera!

nej mot garderoberna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0