Ja vilka dagar!

Har haft så underbart mysigt :) Jämtlänningarna fick med mig till att åka till Varberg där de i sitt Viasat-säljar-gäng hade hyrt en sjukt fin stuga med vattnet precis utanför fönstret ungefär.
Vi festade båda kvällarna vi var där, och det var sjukt kul båda gångerna. Det var verkligen ett härligt gäng dom hade och jag kände mig inte alls ovälkommer eller ivägen. Skönt! Och så skrattade jag hur mycket som helst. HAHA sen så visade Kovan mig en massa videoklipp där hon i the ring kommer fram i slutet. Eh mitt hjärta alltså... :P Det blev lekar som Sanning och Konsekvens, Jag har aldrig och i ett kortspel var det att alla som var med skulle hälla lite av det de drack i en och samma skål. Den person som drog sista kungen skulle dricka upp det. Självklart blir jag en av de 3! yuh, det var verkligen vita klumpar i av cocosdryck :S

Jaja, imorgon är det nyår, idag har vi åkt bil hem och jag sov hela vägen. Urs vad jag har mått illa. Ser fram emot denna nyårsfest, hoppas och vet att många gör det samma, och att det blir så bra som det bara kan bli. Shit, kan ni tänka er att det är Lev-i-nuet-positiva 2010 imorgon!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0