Jävlar vad snö

Kollar ut och allt är täckt av snö. Det får mig att absolut inte vilja gå ut.
Ska bara bort och slänga lite skräp som jag samlat på mig :P

Sjuk dröm inatt dock. Jag drömde att jag och Lisen var i Turkiet. Bakom X-bar hade de ett stort lager där de sålde allt möjligt, och vi gick dit vid 6 när x-bar stände för att köpa hem nötter och godis. Svenskt godis :/ När vi skulle ta taxi hem så blir Lisens resväska snodd av taxichauffören, som sedan jagar oss med taxin. Vi två hoppar över ett stängsel, en tredje kompis (ingen aning om vem) kunde inte , så vi lämnade henne :P haha!
Vi bodde på ett jättestort hotell. Fanns ingen hiss och vi hade vårt rum på 12 våningen. När vi skulle ta oss dit tappade vi bort oss, och märkte att vi var på HarryPotter-skolan :P hahaha Äh fyfan så knasigt det kan bli med drömmar ibland.

blabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0