Jul i bilder

Orkade inte springa runt med kamera på jul då man bara vill koncentrera sig på släkt och mys :) Men med mammas mobil tog vi ändå lite kort. Ett som vi skickade till Alex som inte var med iår då. Och sen lite kort med tomten :)

Alla i familjen förutom Alex Peter och Vincent.

  
Aron, Annie och Axel med Tomten

   
Linnea och Orela med Tomten. När Orela satte sig så skriker min mamma: ååh pussa tomten! Vi ALLA andra skriker: Men gud, det får hon verkligen inte göra! Tänk på tomtemor och alla dvärgar (det sista sa jag... dom heter ju nissar kom jag på sen) Sen så åt jag macka medan Orela, Erik, Aron och Axel körde Fyrmansvist, eller "four mans waste" ;) dom spelade tydligen från 23 till halv 6 på morgonen, till 100 poäng :P Sjuka människor, fått i sig för mycket julmust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0