JULJULJULJUL

Ja, kan det inte bara bli jul nu. Vet inte vad jag ska hitta på imorgon. Gå ut och gå? Nej det är ju fasen livsfarligt. Höll på att falla i backen 3 gånger påväg till kyrkan (jag bor 2 min ifrån) och det är pinsamt när man går själv :P

Var iallafall supertrevligt och mys ikväll. Tyvärr blev vi bara 4, istället för 5. Det blev jag Sandra Frida Jenny, gamla sp3a gänget. Te, pepparkakor och massa prat, skratt och minnen :)

Föresten.  Blir alltid påmind av mina släktingar om den julen jag var lite ledsen. Jag var kanske 11 och tillslut frågade min faster mig varför jag var lite depp. Jo, pappa hade glömt att köpa sån där "lukta gott" som man har i toaletterna. Hahaha DET var tydligen jul för mig ;P Det och när min kusin Annelie sjunger med till Askungen och när Axel härmar fågeln i Kalle "arapapapapapapapapapapaparia" och Alex härmar tjuren Ferdinand.

Vad är jul för DIG?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jul för mig är det samma som jul för dig förutom den väl berömda "lukta gott" saken ;)

2009-12-23 @ 13:58:02
URL: http://lingonskogen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0