Julklappsrim

Jag har städat som en galning hela morgonen. Jag kommer bli en bra hemmafru åt min rika man i framtiden ;)
Vek massa tvätt, dammsög, slängde en massa jävla skräp, sorterade bort alla sommarskor och la in i garderoben (och fortfarande har vi 1000 skor (Fan, hälften är mina :P)) osv. 
Nu hade jag tänkt att sitta här och skriva julklappsrim men har fastnat på Alexandras. Jag brukar vara skitbra på rim, men idag har min fantasi försvunnit. 
     Men julkänsla har jag faktiskt... vet ni varför? :) JO! För jag tror att Källeskolan, den skola jag gick på från barnskolan till 6an, som ligger ca. 15 sek. från mitt hus, att de har julmysdag! Det var den bästa dagen som fanns när man gick där. Man gjorde julkort, jultäckningar, rim, kollade på julfilmer, bakade pepparkakor, fick julbord och julmust. Dom springer nämligen runt med tomteluvor på skolgården många av barnen just idag. MYS! :) 

Nej! över till Julklappsrimmet till Alex..... fan... fantasi, kom tillbaka!


och på fredag har katedralskolan luciatåg i kyrkan. Funderade på att gå dit och kolla, eftersom att jag har missat när OP har sjungt hela denna terminen, men sen påminde Elvira mig att det är dagen efter "lusse" (då alla super) så.... jag skippar väl det då :P Får kanske ta och vänta till maj då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0