Sådärja

Då var det klart. imorgon åker ryssarna hem och jag får tillbaka mitt rum :) imorgon blir det även kalas hos Svenssons för Tvillingarna.

Önskar att jag kunde orkat se klart på Stardust, en av världens bästa filmer enligt mig, men orkar verkligen inte. När jag har skrivit klart här ska jag släcka och söva.

Gick upp tidigt imorse för att dra ut och springa. Gick jättebra i början. Tyckte inte det var obehagligt kallt, även om det var - 15. Ja, i början andades jag med näsan, och då gick det som sagt bra. Till slut så frös ju för fan allt som fanns I min näsa till is och jag fick börja andas med räva. Närå... munnen så klart :P (hahaha jag ligger verkligen och skrattar åt mig själv... är nog övertrött... iallafall...) så efter några andetag så blev min hals is och det gjorde svinont. Så jag gick resten av tiden. Förutom i slutet. Så imorgon går jag upp samma tid, dock går jag min vanliga kvällstur istället tror jag :) fast på morgonen då :)

SÖÖÖVA! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg också den. :) Den är ju så mysig.

2009-12-20 @ 10:45:24
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa ni ska få höra ALLT! Ja hon mår bara bra nu. :)

2009-12-20 @ 10:48:52
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0