Sörjligt

Ja visst är det väl sörjligt att Brittney Murphy dött men inte såååååå viktigt så jag skriver ett helt inlägg dedikerat till henne, som många andra förmodligen gör. Varför? Kände ni henne? :P

Så, idag var jag på kalas hos tvillingarna, alltid lika trevligt med släkten :) Min kusin Glenn körde en lek som var klurig, och man var tvungen på att komma på själv hur man gjorde. Vi var 5, och Jag och Axel satt hur länge som helst, och förstog ingenting. :P Men tillslut. HAHA Skitlätt var det.

och jag är ju så glad att de minsta i släkten inte är med på jul (dom firar själva) för dom är så äckligt energiska. Deras energi tar aldrig slut. Springer, hoppas, slänger sig, skriker osv. Jag klarar av dom i 5 min, tar upp dom och hänger dom uppochner och säger att dom är håriga julgranskulor. Sen orkar jag inte mer :P sen varje gång man ser dom så säger man: "men, du är ju en hårig julgranskula, jag har aldrig sett en julgranskula springa...." eller "julgranskulor kan ju inte skrika", Julgranskulor kan ju inte öppna julklappar.. alltså inte få några heller" Och alltid får man "JOHOOO!! HAHA" eller "NÄRÄÄ HIHIHIHIHI" tillbaka :P

flvflkmdkmxsklmxslkmcdldc ge mig jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0