Vilken dag.

Denna dagen har känts så kreaktiv men ändå så okreaktiv. Vaknade 06.30 vilket inte är lätt för mig, speciellt inte på vintern, när under duntäcket är den skönaste plats i världen, och mörkret bakom fönstret skrämmer mig.

Det fanns som tur var plats på tåget och jag fick springa från station till spårvagnarna, och sen från spårvagnen till skolan. Ont i benen? JA! Ändå kom jag 5 min försent :P

Jaja, så vi satt i 4 timmar och skrev klart uppsatsen. Herregud, vi kommer få läsa igenom. :P Är inte säker på ett högre betyg än G. Sen var det till att åka till Alex och Vincent och leka. Sen har jag suttit resten av kvällen och gjort en dum innehållsförteckning och ett diagram som inte alls ville vara som jag ville :P Men till slut... till slut! :D

Så nu ligger jag här i Juels gästsäng, och är överlycklig att jag inte har pojkvän som jag måste dela med, för denna sängen vill jag ha heelt för mig själv :)

Imorgon blir det att köpa de sista julklapparna med Alex och Vincent. mmm mys att gå i haga när det är snö :)

Längtar till jul nu massvis!


snart är det tvillingarnas 15års dag också... iiiih :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0