Börjar om...

Ja jag börjar om. Tog bort min andra blogg. Det blev bara en massa struntprat på den och just då var jag inne i en negativ period så jag tog bort bloggen. But now im back. Positiva 2009 is back!
Nu börjar jag om. Var iväg och hämtade nycklarna idag till min lilla lägenhet som inte är allt för mysig nu, men är förmodligen jättefin i början av nästa vecka när allt är färdigshoppat, monterat och städat.
Läser på Handelshögskolan i Göteborg, studerar (försöker :P) på vardagarna och åker hem till Skara på helgerna.
Måste egentligen sitta med boken framför näsan varje dag denna vecka för jag har tenta på lördag och kan ingenting än.

Ser fram emot förmycket just nu för att kunna koncentrera mig på skolan för tillfället. Jag är kvinna. Kan inte göra två saker samtidigt. Det kan jag erkänna :P
Får ta och skriva ner en lista direkt efter detta inlägget där jag skriver allt jag ser fram emot.

Ja... det tänker jag göra nu.

Nästa gång jag skriver sen så är jag klar med min lilla grotta =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0