Det var iallafall värt det

Båda grejerna;

Det var synd. Efter all ansträngning att hålla barndomsvänskapen vid liv i nästan 10 år så måste man förmodligen börja inse att den faktiskt håller på att dö ut :) Tråkigt men det är ju ödet som bestämmer... och viljan... tyvärr....
Har väl iförsig börjat förstå det för ett bra tag sedan, men man har ändå inte velat. Meeenmeen....

Orkar inte. Är sjuk. Kliar i näsan, ont i huvudet, nyser, ont i halsen och bara less, vilket jag blir när jag är sjuk. Tråkigt. Jag blir aldrig sjuk egentligen, var år och dar sedan sist, men nu får jag faktiskt skylla mig själv om jag väljer att gå ut och sno snus, och tjöta utomhus sent, i minusgrader och halv snöstorm :P Men det var värt det!

Jag håller mig till mitt positiva 2009. Fy fan vad bra det har gått hitills. :D Visst har det varit stunder då jag verkligen känt mig nere, sådanna stunder har alla, men jag har snabbt börja tänka på Positiva 2009. Allt negativt kommer med något positivt. ALLTID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0