Fan vad bra jag har haft det...

Jag hittade en sort Dagbok som jag skrev i i Turkiet när jag var där sommaren 2005. Och det kom upp så mååånga gamla minnen som jag helt hade förträngt. Och jag fick pirr i magen, och kände hur jag längtade tillbaka. Till sommaren 2005, somrarna innan, och efter!

Men sommaren 2005 var nog mest speciell. Helvete vad mycket det var som hände, vad många jag lärde känna, vad jag var lycklig, spelade fotboll med killarna på hotellet, smög iväg på nätterna, osv.
Men det jag skrev på precis varje sida var hur mycket jag saknade Lisen. haha! Jag ville verkligen inte hem! Men ändå lite... för Lisen var ju där :P haha!

Jaja. Nu vill jag åka igen! Vill ha sommar och nya äventyr i mitt älskade Gümbet!



 [2005] Jag lärde känna Fathi (längst ner) som jag fortfarande är bra vän med!




[2006] Posade med mamma, och rökte vattenpipa, som om det var första gången ;P



[2007] Många år hade jag försökt få med någon av mina närmaste vänner men dom fick aldrig för sina föräldrar (jag förstår dom idag! haha!) men tog denna chansen att fråga min älskade Amanda som sa JA! Det var början på en fin tradition, galet kul och jag hittade min drömkille ;P




[2008] Vi fick ett gängbråk att starta, kamera snodd-fick tillbaka den, Vi var fransmännens nr.1, drack champagne, åt kebab (amanda var favoritkunden hos kebabförsäljaren kan jag lova) jag hittade min drömkille IGEN ;P och mycket mycket mer. Även detta år helt underbart. Fick en lillasyster på köpet ;) Chloe 7


PS, innan 2005 hade vi vanlig kamera, inte digital, tyvärr :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint inlägg. :D

Fast det var italienare inte fransmän. ;)



<3

2009-02-19 @ 22:18:51
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0