Förälskad!

Jag hade ju planer på att köpa ett jättesnyggt halsband till Vincent i doppresent, men hittade inte exakt den designen jag vill ha. Eller jo, nu i förrgår gjorde jag det ,och det kostade 1000 kr! Jag får börja spara pengar nu så kanske jag kan köpa det till honom på 1 års dagen :P Jag vill själv ha ett sånt! Sjukt enkelt, kanske är därför jag gillar det? Coolt till både killar och tjejer tycker jag.


(Fast med bara ett namn självklart )

Efter skolan åkte jag och Joanna in till stan, hon visste vart dom sålde söta grejer till små barn så dit gick vi och jag fick köpt något så sött! Jag är supenöjd med min present till Vincent. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh jag älskar dom halsbanden. Super snygga.



Vad köpte du till V?

2009-02-19 @ 22:27:45
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0