Hemma i Skara en kortis

Ja nu är jag hemma i Skara en kortis som sagt. Har lite grejer som jag måste fixa här så jag åkte hem men åker tillbaka till Göteborg redan imorgonkväll. Känns som att det är det enda jag gör nuförtiden. Åker. Till skolan. Från skolan. Till Alex och Peter, från dom. Till Skara. Från Skara. Herregud.... Sen har jag så mycket jag måste fixa också, och komma igång med så jag hinner inte komma iväg och fixa internet. Men ska göra det på torsdag. Det kontoret jag måste till hara bara öppet mellan 17.00-19.00 Mån-tors. Asdumma tider verkligen :/

Hade tänkt passa på att äta lite nu också. I min lägenhet har jag just för tillfället ägg, kaviar, stek-margarin, makaroner och hemmagjord müssli. Hemma i Skara finns det betydligt mycket mer :P

Skriver på torsdag, om jag fått tummer ur och gått och fixat internet vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0