Hurra!

Började bli smått stressad över att det snart är tenta igen och kom på att jag inte hade kollat hur det hade gått på tentan jag gjorde för några veckor sedan.
Men när vi satt där och pratade med Bengt, vår handledare, så fick jag veta att jag fick alla rätt! Och jag blev så lycklig då!

Annars skrattade jag åt Joanna som skulle förklara hur Helsingborg var "uppbyggt" för mig.
- Helsingborg är uppdelat i tre delar. Den fina delen, och sen mitten "centrum" delen och längst ut har vi flummområdet.
(säger hon, lite finare, istället för "där utlänningarna bor")
Jag
- hahaha! Flumm!? Slumm heter det ju!
- jaja, det är flumm också!

Det gjorde min dag. Är väl säkert något man måste varit med på och lyssnar för att förstå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0