Meeemories

och precis DÄR fick Johan världens största kram för att han skickade

Simon and Garfunkel - Are you going to Scarborough Fair till mig på msn. Det är min och Lisens Östersund-låt och så fort jag hörde typ första tonen snurrade 10000 olika minnen från alla år vi varit där. Underbart nu när man sitter själv, killing time. Thank you!

Behövde det nu. Positiva 2009 är kvar, men snart kommer jag väl få en klassisk blå åder i pannan för att jag sitter och tänker för mycket. Jag struntar i allt. =) men det är bara eeen liten sista grej som faktiskt fick mig att må dåligt.


Kommentarer
Postat av: lasseludde

Han måste vara riktigt snäll och härlig den där johan. ;)

2009-02-20 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0