Men huur snyggt på en skala...?

Orela hade filmat mig och Alex när vi sjöng på dopet så vi tog och kollade på det förut. Det låter sjukt bra och jag har aldrig tänkt på hur likt jag och min syster sjunger. Men hur snygg är jag på en skala!?
Först skakar jag på rösten lite... blir nervös... sjunger lite fel.... håller i ett papper som jag viker ihop och trycker till med naglarna... lägger pappret på pianot som står 2 m ifrån.... utan att röra på benen... tar händerna i fickorna, och sen ställer jag mig i OP-position. Jess sir. Jag är snygg.... not!


Gustav mitt kusinbarn, 5 år, var ju här och sov över för ett tag sedan. Min pappa är favoriten i släkten som alla barn ser upp till så när min kusin och hans fru frågade honom vart han ville va hade han snabbt sagt Rooland!
Det han inte visste var att jag också var hemma den dagen. Så vi lekte hela kvällen tills han gick och la dig.
Jag gick då över till Lisen och sov där.

Det jag fick veta idag var att han hade gråtit när dom skulle hämta honom dagen efter för att han inte ville åka hem.
Han hade också blivit besviken när jag inte hade funnits där bredvid honom när han vaknade. GULL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0