Morgon. Inte God.

Åh. Jag önskar att jag var en morgonmänniska. Det är jag Veerkligen inte. Älskar att sova länge, till 12 kanske. Vakna, och ligga kvar i min varma sköna säng i en timme till eller så. Gå upp och dricka te, hinna ta det lugnt.

Men så är jag så smart att jag väljer att läsa vidare efter studenten, efter 12 års tidiga vardagsmornar, så väljer jag att fortsätta med detta. Bra jobbat Alina Nyberg. :P

Idag var jag hemma i Skara. Skulle iväg till läkaren, hade tid runt 10. Dom hade inte mitt nummer så när läkaren var hemma med sitt sjuka barn så gick jag upp onödigt tidigt i onödan. För att gå i snö och kyla och sen få vända tillbaka hem med en NY TIDIG tid imorgon istället :P hahaha! JAG VILL SOVA!

Inhandlade föresten ett par solglasögon och flätat band igår. Ska nog ha bandet på lördag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur soft hade ni inte det i slutet av trean då? ;)

2009-02-19 @ 22:12:39
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0