My apartment

Så där. Då har jag fått min lilla etta att kännas som hemma och även fått igång internet, äntligen! Medan jag gått runt här, suttit med datorn i knät som inte haft internet, kollat mot den svarta tv´n som inte har fungerat heller och druckit vatten, för att jag inte orkat/ hunnit handla mat så har jag kommit på att det både finns fördelar och nackdelar med att bo själv.

+

- Jag får möblera hur jag vill och när jag vill.
- Jag får stå på toa och göra mig i ordning hur länge jag vill utan att någon står utanför och måste in.

- Jag måste laga mat själv vilket betyder att jag så småningom kommer lära mig det också.

- Jag kan ta hem vem jag vill, när jag vill.


-

- Sova själv är aldrig jättetrevligt.
- Har ingen att prata med, vilket är jobbigt då jag har en tendens att prata föör mycket ibland

(kommer sluta med att jag pratar med mig själv:P)

- Jag blir inte lika motiverad till att gå upp på morgonen eller läsa på

(finns ju ingen som kan säga till mig, eller som vet att jag måste till skolan)

- Kommer förmodligen aldrig mer kolla på skräckfilm.


Kommer inte på något mer nu. Är för trött för att tänka. Kommer du på något mer positivt eller negativt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0