Mys idag, Utekväll imorgon

Ska iväg till Sandra om fem minuter, kolla på Lets Dance och mysa med henne och Jenny. =)
Inte lika bra nu när Hasse Aro är ute, men jag ser verkligen fram emot att kramas med tjejerna!

Imorgon blir det utekväll i Skövde! Ska bli riktigt skönt. Tror både jag och Lisen behöver det. Det blir ett riktigt kul förfest gäng vi blir, ca10 st, hemma hos mig också. Innan alla kommer så ska jag och Lisen ha lite vinkväll med kex och ost, och göra oss iorning tillsammans.
Älskar den tjejen. Vi hade även tjejkväll igår också, I min lilla söta etta, med burgerking mat, godis, dricka och filmen Notebook. Hur bra som helst! Sen låg vi och pratade till sent och somnade snabbt.
Idag gjorde vi dundermysfrukost, packade ihop och åkte till Alexandra och Vincent där vi åt lunch, tog bussen hem och nu sitter jag här. Ska iväg nu.

   

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0